Instagram media viewer

Information related to #putihgebu

#evgenisregenerationpack #evgenis RM740 EVGENIS REGENERATION PACK PILIHAN ARTIS MALAYSIA 😋😋 . emma maembong dato rafiena hatta dolmat nad zainal ainan tasneem izreen azminda ifa raziah nak putih pinkish tu olss.. ramai artis drip produk dr swiss ni.. Kenapa evgenis antara yang terbaik..? Sbb evgenis ni mengandungi stemcell tau.. Kelebihan evgenis boleh mencerahkan kulit, meremajakan dan meregenerasikan kulit, firm kan body, kulit lebih gebu dan licin.. 😍😍😍 . DIJAMIN MURAH LIST DRIPPER - PROVIDED ORIGINAL - GUARANTEE . . Whatsapp +60175005707 #whiteninginjection #injectionmalaysia #kulitcantik #cepatputih #injectputih #selebriti #injectionartis #nakputih #evgenisoriginal #evgenisregenerationoriginal #evgenisregenerationpackoriginal #evgenisregenerationmalaysia #evgenisregeneration #beautyinjection #cucukputih #putihgebu #topinjection #injectionmurah #injectionwhitening #malaysia #singapore #kuwait #bahrain #oman #dubai #france

3 0 Apr 19, 2018

WHITENING BODY LOTION SPF PA++ . 📍RM55📌 . Wink White Body Lotion With Natural Extracts. The skin is beautiful with 8 extracts. . 👉🏻Sesame oil 👉🏻Coconut Oil 👉🏻Olive oil 👉🏻Shea Butter 👉🏻Aloe Vera 👉🏻Lemon 👉🏻Egg whites 👉🏻Potatoes. . . ✨✨✨✨✨✨✨✨✨ #deliverybyprince #malaysia #skincaremalaysia #malaysiaskincare #sayajualonline #sayajualprodukkecantikan #thailandproduct #brunei #singapore #indonesia #arab #dubai #qatar #bahrain #arabsaudi #kuwait #UAE #gluta #putihgebu #nakcantik #kulitcantik #jeragat #glutapanceamalaysia #lotion #winkwhitelotion #winkwhitelotionmurah #winkwhitelotionmalaysia

2 0 Apr 19, 2018

- Regrann from abi.amsyar_feeltabeauty - [ SUAMI MULAAA PUJI ] . . Amboi amboii dekat rumah muka macam zombieee dekat luar muka macam pelakon popular. . Haaaa sepatutnyaaa dekat rumah lah kena cantik cantik jaga kulit rawat kulit baru lahh family bahagai gituwww. . Korang tak tkt ke? Suami cari lain atas sebab masalah kulit jeeee. Kulit kusam ? Suami tgk pun selera.. tauu werkkk. . .Hurmmm tapi " Kalau sy nak makeup tebal tebal dekat rumah remasss panas dgn layan anak lagi." . Stop stop sy faham masalah wanita dekat luar sana. Terperlu makeup tebal tebal. Dap dap je setiap hari sentiasa konsisten dgn herraz glow serum kulit kusam, jerawat jeragat ? Insyaallah akan hilang tak perlu makeupppppp hasil nyaaa menarik suami tertarikk. . AUMMMMMM! . Dapatkan produk ini untuk capai impian anda " Flawless , Glowing Dan Mulus dengan whatapps +6‭0183711216 ‬ - AGENT& STOKIS diperlukan . #Feeltasecretjelly #feeltabeauty #secretlove #secretjellysupplement #jellysupplement #supplementmalaysia #supplementputih #putihgebu #kulitputih #putihsehat #jerawathilang #penghilangjerawat #pencucimuka #kulitmulus #kulitcerah #kulitflawless #Feeltaherrazglowserum #skincareproducts #serumwajah #serumjerawat #serumpemutih #jerawathilang #pembersihwajah #kulitsehat #kulitkusam #kulitglowing #kulitgebu #kulitkusam #skincareterbaik #skincarehalal

3 1 Apr 19, 2018

. . KELEBIHAN YANKO SKINCARE . . . ✔ Merawat jerawat dengan PANTAS & BERKESAN ✔ Merawat & memudarkan parut bekas jerawat ✔ Mengatasi masalah jeragat & pigmentasi ✔ Membunuh bakteria pada kulit ✔ Menggebukan kulit & menegangkan kulit supaya tampak lebih awet muda. ✔ Mencerahkan kulit dengan cepat ✔ Mengecilkan pori dalam masa seminggu sahaja dan kulit nampak lebih licin & glowing ✔ MEngandungi SPF yang tinggi melindungi kulit dari pancaran UV . . . . . Order : 🛒 📲 017.860.6978 📲 017.860.6978 #JutawanYanko #YankoteamAIDA #lurveyavitctoner #lurveyaserumvitc #yankoskincare #originalyankoskincare #yankobyfh #sayapakaisayajual #skincareberkesan #yankoskincareoriginalfromtaiwan #putihgebu #testimoniyanko #skincareterbaik #parutjerawat #hilangkanjerawat #hilngkanjeragat #yankomurah #bebasmerkuri #produkselamat #nakcantik #tipscantik

0 0 Apr 19, 2018

KAWAN SEMAKIN HARI SEMAKIN KURUS ? ANDA TERGUGAT ? RASA NAK KURUS BADAN JUGA ? ============================= Anda pun boleh dapatkan bentuk badan yang di idamkan.. Jom kami bantu anda..Nak tahu macamana ? Anda cuma perlu whatsapp kami sekarang..Kami akan explain dengan lebih lanjut kepada anda.. . Putih dan kurus dah tak jadi masalah selepas amalkan MSW. Jom cantik dngn msw Whatsapp: magicslimwhite.com/60124271408

4 1 Apr 19, 2018

. . KELEBIHAN YANKO SKINCARE . . . ✔ Merawat jerawat dengan PANTAS & BERKESAN ✔ Merawat & memudarkan parut bekas jerawat ✔ Mengatasi masalah jeragat & pigmentasi ✔ Membunuh bakteria pada kulit ✔ Menggebukan kulit & menegangkan kulit supaya tampak lebih awet muda. ✔ Mencerahkan kulit dengan cepat ✔ Mengecilkan pori dalam masa seminggu sahaja dan kulit nampak lebih licin & glowing ✔ MEngandungi SPF yang tinggi melindungi kulit dari pancaran UV . . . . . Order : 🛒 📲 017.860.6978 📲 017.860.6978 #JutawanYanko #YankoteamAIDA #lurveyavitctoner #lurveyaserumvitc #yankoskincare #originalyankoskincare #yankobyfh #sayapakaisayajual #skincareberkesan #yankoskincareoriginalfromtaiwan #putihgebu #testimoniyanko #skincareterbaik #parutjerawat #hilangkanjerawat #hilngkanjeragat #yankomurah #bebasmerkuri #produkselamat #nakcantik #tipscantik

1 0 Apr 19, 2018

Regrann from abi.amsyar_feeltabeauty - Regrann from abi.amsyar_feeltabeauty - [ KULIT LEBIH AWEK MUDA ANJAL DAN GEBU ] uolss tengok sebelum dan selepas customer kulit lebih anjal muka lebih kelihatan muda berbanding sebelum. Uolsss penah terasa begang? Umur baru 18, Orang teka 27,28 haaa itu tandanya kulit korang lebih tua dari usia. Malu tau umur muda tp orang ingat dah berusiaa silap silap orang boleh terrrr panggil makcik. Haaa pentingnya amalkan permakaian serum supaya sel sel kulit sentiasa di perbaharui seperti kulit bayi. Nak kelihatan muda anjal dan gebu jom sama kita amalkan permakaian HERRAZ GLOW SERUM. Dapatkan produk ini untuk capai impian anda " Flawless , Glowing Dan Mulus dengan whatapps +6‭0183711216 DS diperlukan #Feeltasecretjelly #feeltabeauty #secretlove #secretjellysupplement #jellysupplement #supplementmalaysia #supplementputih #putihgebu #kulitputih #putihsehat #jerawathilang #penghilangjerawat #pencucimuka #kulitmulus #kulitcerah #kulitflawless #Feeltaherrazglowserum #skincareproducts #serumwajah #serumjerawat #serumpemutih #jerawathilang #pembersihwajah #kulitsehat #kulitkusam #kulitglowing #kulitgebu #kulitkusam #skincareterbaik #skincarehalal

9 0 Apr 19, 2018

✨Gluta Mew✨ RM39 . 📍Kulit jelas kecerahan semulajadi, selamat untuk anda. 📍Bagi orang yang ingin putih, dan melihat perubahan itu dengan jelas. 📍Kulit licin jelas tanpa kulit menyakiti, hanya makan dan mendapati putih. 📍Glutathione pemutihan kulit.Membantu menghalang pigmentasi dan melanin. 📍Ekstrak Bark Cemara Kolagen dan kolagen tidak dimusnahkan.Dan membantu menangani enzim yang memusnahkan kolagenKulit kita tidak berkedut. 📍Lycopene, bijak tomato Perlindungan matahari Antioksidan yang dihasilkan selepas pendedahan matahari dan membantu membersihkan kulit. 📍Vitamin C membantu mengurangkan bintik-bintik gelap, kemerahan dan jerawat. Ia membantu untuk mencerahkan kulit dengan putih. 📍Q10 bertanggungjawab terutamanya untuk memperlahankan proses penuaan.Membantu melembutkan kulit.Bahan ini sangat penting untuk kulit. 📍Peptide kolagen ini membantu menumpukan perhatian kepada kulit supaya licin dan putih. . 👉🏻Gluta Mew Glutathione 1 kapsul 👇🏻👇🏻 . 👉🏻L-Glutathione 50.00% 👉🏻Serbuk ekstrak kulit ekor 12.00% 👉🏻Ekstrak tomato 12.00% 👉🏻Asid askorbat 12.00% 👉🏻Kolagen peptida ikan 7.20% 👉🏻Coenzyme Q10 6.00% 👉🏻Serbuk kelp 0.80% 👉🏻Agen pembentuk gel (Edible gelatin yang boleh makan) Titanium Dioxide . 👉🏻Cara makan gluta mew glutathione👈🏻 . 🌷Formula normal👇🏻 💊Ambil 1 kapsul setiap hari selepas sarapan pagi atau sebelum waktu tidur. . 🌹Formula Intensif 👇🏻 💊Ambil 2 kapsul bulan pertama, bulan berikutnya 1 kapsul sebelum tidur. . ✔️Gluta Mew REC FDA PENDAFTARAN No. 10-1-01357-1-0291 . ✨✨✨ #deliverybyprince #malaysia #skincaremalaysia #thailandproduct #brunei #singapore #indonesia #arab #dubai #beauty #qatar #bahrain #arabsaudi #saudiarabia #saudiarabiafashion #collagenmalaysia #kuwait #UAE #gluta #nakcantik #kulitcantik #jerakat #putihgebu #nakputihcerah #gluta #glutamewmalaysia #glutamew

3 0 Apr 19, 2018

. . KELEBIHAN YANKO SKINCARE . . . ✔ Merawat jerawat dengan PANTAS & BERKESAN ✔ Merawat & memudarkan parut bekas jerawat ✔ Mengatasi masalah jeragat & pigmentasi ✔ Membunuh bakteria pada kulit ✔ Menggebukan kulit & menegangkan kulit supaya tampak lebih awet muda. ✔ Mencerahkan kulit dengan cepat ✔ Mengecilkan pori dalam masa seminggu sahaja dan kulit nampak lebih licin & glowing ✔ MEngandungi SPF yang tinggi melindungi kulit dari pancaran UV . . . . . Order : 🛒 📲 017.860.6978 📲 017.860.6978 #JutawanYanko #YankoteamAIDA #lurveyavitctoner #lurveyaserumvitc #yankoskincare #originalyankoskincare #yankobyfh #sayapakaisayajual #skincareberkesan #yankoskincareoriginalfromtaiwan #putihgebu #testimoniyanko #skincareterbaik #parutjerawat #hilangkanjerawat #hilngkanjeragat #yankomurah #bebasmerkuri #produkselamat #nakcantik #tipscantik

1 0 Apr 19, 2018

Awakkk ! Iyaa awakk yg PENDEK, Awak yg NAK TINGGI , Awak yg terseksa dalam amik barang setiap kali nak amik ! Minum HICAL & ZINC powder ni confirm semua masalah awak tuu lesapp !!! Tapi bukan laa minum sekali terus lesap kan .. makan nasi pun bukan terus jadi gemuk iyaa dokk 😉 . . . Whatsapp segera jika anda nak diri anda sihat dan tinggi dgn selamat : . Wechat : duniaherbal_shop whatsapp : +601116257375 . . Cepat follow them now, chat and free konsultasi . . #igersmalaya #my_genggua #vscocammalaysia #vscomy #igersganu #igersmy #igersjoho #sematnatang #igersnegeri #themalaya_ig #projek_tempatan #igfeedsmenarik_ #putihgebugebas #putihgebu #putihgebukekal #freetopup #igshopmalaysia #rivewmalaysia #kasut #heightupmalaysia #tiensmalaysia #kamibencipenipuonline

6 0 Apr 19, 2018

SEKALI PAKAI JE MUKA DAH GLOWING 😱. . Ramai tegur cakap makin putih. Wooowwww hebat betul la #SureGlowLotion ni 😍 Sesuai dijadikan ✅masker ✅make up base ✅pelembap . For more details, kindly whatsapp 0124877051 . . . #SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni #SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri

3 0 Apr 19, 2018

✨Gluta Mew✨ RM39 . 📍Kulit jelas kecerahan semulajadi, selamat untuk anda. 📍Bagi orang yang ingin putih, dan melihat perubahan itu dengan jelas. 📍Kulit licin jelas tanpa kulit menyakiti, hanya makan dan mendapati putih. 📍Glutathione pemutihan kulit.Membantu menghalang pigmentasi dan melanin. 📍Ekstrak Bark Cemara Kolagen dan kolagen tidak dimusnahkan.Dan membantu menangani enzim yang memusnahkan kolagenKulit kita tidak berkedut. 📍Lycopene, bijak tomato Perlindungan matahari Antioksidan yang dihasilkan selepas pendedahan matahari dan membantu membersihkan kulit. 📍Vitamin C membantu mengurangkan bintik-bintik gelap, kemerahan dan jerawat. Ia membantu untuk mencerahkan kulit dengan putih. 📍Q10 bertanggungjawab terutamanya untuk memperlahankan proses penuaan.Membantu melembutkan kulit.Bahan ini sangat penting untuk kulit. 📍Peptide kolagen ini membantu menumpukan perhatian kepada kulit supaya licin dan putih. . 👉🏻Gluta Mew Glutathione 1 kapsul 👇🏻👇🏻 . 👉🏻L-Glutathione 50.00% 👉🏻Serbuk ekstrak kulit ekor 12.00% 👉🏻Ekstrak tomato 12.00% 👉🏻Asid askorbat 12.00% 👉🏻Kolagen peptida ikan 7.20% 👉🏻Coenzyme Q10 6.00% 👉🏻Serbuk kelp 0.80% 👉🏻Agen pembentuk gel (Edible gelatin yang boleh makan) Titanium Dioxide . 👉🏻Cara makan gluta mew glutathione👈🏻 . 🌷Formula normal👇🏻 💊Ambil 1 kapsul setiap hari selepas sarapan pagi atau sebelum waktu tidur. . 🌹Formula Intensif 👇🏻 💊Ambil 2 kapsul bulan pertama, bulan berikutnya 1 kapsul sebelum tidur. . ✔️Gluta Mew REC FDA PENDAFTARAN No. 10-1-01357-1-0291 . ✨✨✨ #deliverybyprince #malaysia #skincaremalaysia #thailandproduct #brunei #singapore #indonesia #arab #dubai #beauty #qatar #bahrain #arabsaudi #saudiarabia #saudiarabiafashion #collagenmalaysia #kuwait #UAE #gluta #nakcantik #kulitcantik #jerakat #putihgebu #nakputihcerah #gluta #glutamewmalaysia #glutamew

3 0 Apr 19, 2018

. . KELEBIHAN YANKO SKINCARE . . . ✔ Merawat jerawat dengan PANTAS & BERKESAN ✔ Merawat & memudarkan parut bekas jerawat ✔ Mengatasi masalah jeragat & pigmentasi ✔ Membunuh bakteria pada kulit ✔ Menggebukan kulit & menegangkan kulit supaya tampak lebih awet muda. ✔ Mencerahkan kulit dengan cepat ✔ Mengecilkan pori dalam masa seminggu sahaja dan kulit nampak lebih licin & glowing ✔ MEngandungi SPF yang tinggi melindungi kulit dari pancaran UV . . . . . Order : 🛒 📲 017.860.6978 📲 017.860.6978 #JutawanYanko #YankoteamAIDA #lurveyavitctoner #lurveyaserumvitc #yankoskincare #originalyankoskincare #yankobyfh #sayapakaisayajual #skincareberkesan #yankoskincareoriginalfromtaiwan #putihgebu #testimoniyanko #skincareterbaik #parutjerawat #hilangkanjerawat #hilngkanjeragat #yankomurah #bebasmerkuri #produkselamat #nakcantik #tipscantik

1 0 Apr 19, 2018

WHITENING BODY LOTION SPF PA++ . 📍RM55📌 . Wink White Body Lotion With Natural Extracts. The skin is beautiful with 8 extracts. . 👉🏻Sesame oil 👉🏻Coconut Oil 👉🏻Olive oil 👉🏻Shea Butter 👉🏻Aloe Vera 👉🏻Lemon 👉🏻Egg whites 👉🏻Potatoes. . . ✨✨✨✨✨✨✨✨✨ #deliverybyprince #malaysia #skincaremalaysia #malaysiaskincare #sayajualonline #sayajualprodukkecantikan #thailandproduct #brunei #singapore #indonesia #arab #dubai #qatar #bahrain #arabsaudi #kuwait #UAE #gluta #putihgebu #nakcantik #kulitcantik #jeragat #glutapanceamalaysia #lotion #winkwhitelotion #winkwhitelotionmurah #winkwhitelotionmalaysia

0 0 Apr 19, 2018

Amboii comeyynya dia slurpp jelly. Haaa kulit pun cantik bersih. . Uols yang rasa rimas dengan kulit berkawah tu mai sini slurppp je..dengan Secret jelly. . Konsisten pasti akan dapat result yang luar biasa. . Dapatkan produk ini untuk capai impian anda " Flawless , Glowing Dan Mulus . #Feeltasecretjelly #feeltabeauty #secretlove #secretjellysupplement #jellysupplement #supplementmalaysia #supplementputih #putihgebu #kulitputih #putihsehat #jerawathilang #penghilangjerawat #pencucimuka #kulitmulus #kulitcerah #kulitflawless #Feeltaherrazglowserum #skincareproducts #serumwajah #serumjerawat #serumpemutih #jerawathilang #pembersihwajah #kulitsehat #kulitkusam #kulitglowing #kulitgebu #kulitkusam #skincareterbaik #skincarehalal

7 0 Apr 19, 2018

. . KELEBIHAN YANKO SKINCARE . . . ✔ Merawat jerawat dengan PANTAS & BERKESAN ✔ Merawat & memudarkan parut bekas jerawat ✔ Mengatasi masalah jeragat & pigmentasi ✔ Membunuh bakteria pada kulit ✔ Menggebukan kulit & menegangkan kulit supaya tampak lebih awet muda. ✔ Mencerahkan kulit dengan cepat ✔ Mengecilkan pori dalam masa seminggu sahaja dan kulit nampak lebih licin & glowing ✔ MEngandungi SPF yang tinggi melindungi kulit dari pancaran UV . . . . . Order : 🛒 📲 017.860.6978 📲 017.860.6978 #JutawanYanko #YankoteamAIDA #lurveyavitctoner #lurveyaserumvitc #yankoskincare #originalyankoskincare #yankobyfh #sayapakaisayajual #skincareberkesan #yankoskincareoriginalfromtaiwan #putihgebu #testimoniyanko #skincareterbaik #parutjerawat #hilangkanjerawat #hilngkanjeragat #yankomurah #bebasmerkuri #produkselamat #nakcantik #tipscantik

0 0 Apr 19, 2018
Purplesta.com © 2017. Website is based on Instagram API, images, photos and media information displayed on this website is owned by Instagram.